سرخط خبرها

وزیر بهداشت: به ۱۰ کشور واکسن صادر می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۰۴۱۳۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
وزیر بهداشت: به ۱۰ کشور واکسن صادر می‌کنیم
بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس گفت: امروز ۶ مجموعه واکسن سازی علیه کرونا در کشور فعال است و صادرات واکسن کرونا را نیز از یکی دو هفته پیش آغاز کرده ایم و واکسن ایرانی، فعلا به ۱۰ کشور آفریقایی صادر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس گفت: در این ۷ ماه حدود ۳۸ سفر استانی داشته و رییس جمهور نیز ۱۹ سفر استانی داشته است و این سفر‌ها نشان دهنده عزم دولت برای آشنایی و حل مشکلات مناطق مختلف کشور است. از اول دولت سعی ما بر این بود که کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. در روز‌های نخست دولت، روزانه بیش از ۵۰ هزار بیمار کووید۱۹ شناسایی می‌شدند و بیش از ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند که فاجعه انسانی بود، اما دولت با قدرت وارد کنترل کرونا شد و واکسیناسیون را به بحث‌های سیاسی و FATF گره نزد و با قدرت، واردات و تزریق واکسن را پیگیری کردیم و امروز ۶ مجموعه واکسن سازی علیه کرونا در کشور فعال است و صادرات واکسن کرونا را نیز از یکی دو هفته پیش آغاز کرده ایم و واکسن ایرانی، فعلا به ۱۰ کشور آفریقایی صادر خواهد شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت دولت در کنترل کرونا و واکسیناسیون، حضور و مشارکت مردمی بود و تا امروز بیش از ۱۴۷ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. هر طرحی که با مشارکت مردم همراه باشد، حتما به موفقیت می‌رسد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->